Szanowni Państwo,
Wybór studiów to jedna z najważniejszych decyzji w życiu. Jeżeli interesują Państwa studia humanistyczne zapraszamy do naszego Instytutu. Oferujemy zajęcia ze znakomicie przygotowaną i przyjazną studentom kadrą naukową w komfortowo wyposażonym instytucie. Okres studiów to nie tylko czas na naukę, ale również na rozwijanie własnych zainteresowań. W naszym Instytucie działa Studenckie Koło Naukowe, które podejmuje wiele atrakcyjnych inicjatyw. Nasi studenci urządzają wyprawy naukowe do wielu miejsc świata (Australia, Tanzania, Kenia, Rosja, Niemcy). Nabywają przy tym umiejętności organizacyjne, które ułatwiają im start zawodowy. Nasi absolwenci znajdują zatrudnienie nie tylko w szkole, archiwum, muzeum, ale także w polityce, w instytucjach samorządowych
i rządowych.

Studia Doktoranckie w Instytucie Historii
Kierownik Wydziałowych Studiów Doktoranckich
prof. dr hab. Jerzy Rajman
Dyżury Kierownika Wydziałowych Studiów Doktoranckich
w miesiącu wrześniu 2014 r.
środa godz. 13.00-14.30
czwartek godz. 15.00-16.30

Opiekun Studiów Doktoranckich w zakresie Historii
dr hab. prof. UP Marek Herma

 

Termin i miejsce składania dokumentów na studia I stopnia stacjonarne i niestacjonarne:

Termin rejestracji elektronicznej:
od 1 czerwca 2018 r.

Rejestracja kandydatów odbywa się drogą elektroniczną na stronie:
http://rekrutacja.up.krakow.pl>>>
Na tej stronie znajdą Państwo również dokładne instrukcje dotyczące przebiegu rejestracji, oraz dokumentów, które należy osobiście złożyć w Instytucie, by zostać dopuszczonym do postępowania kwalifikacyjnego.

Termin składania dokumentów od 2 do 9 lipca 2018 r.

Dokumenty prosimy składać w sali 370 (ul. Podchorążych 2, Instytut Historii UP w Krakowie, trzecie piętro, od pn. do pt., w godzinach od 10.00 do 14.00)

Data ogłoszenia listy przyjętych – 10 lipca 2018 r.

Termin wpisu na studia: Termin wpisu na studia od 11 do 18 lipca 2018 r.

Prosimy dokonać wpisu na studia w sali 370 (ul. Podchorążych 2, Instytut Historii UP w Krakowie, trzecie piętro, od pn. do pt., w godzinach od 10.00 do 14.00).

Termin ogłoszenia listy przyjętych z pierwszej listy rezerwowej – 19 lipca 2018 r.

Termin wpisu na studia z pierwszej listy rezerwowej od 20 do 23 lipca 2018 r.

Prosimy dokonać wpisu na studia z pierwszej listy rezerwowej w sali 370  (ul. Podchorążych 2, Instytut Historii UP w Krakowie, trzecie piętro, od pn. do pt., w godzinach od 10.00 do 14.00).

Termin ogłoszenia listy przyjętych z drugiej listy rezerwowej – 24 lipca 2018 r.

Termin wpisu na studia z drugiej listy rezerwowej od 25 do 26 lipca 2018 r.

Prosimy dokonać wpisu na studia z drugiej listy rezerwowej w sali 370  (ul. Podchorążych 2, Instytut Historii UP w Krakowie, w godzinach od 10.00 do 14.00).


Termin i miejsce składania dokumentów na studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne:

Termin rejestracji elektronicznej:
od 1 czerwca 2018 r.

Rejestracja kandydatów odbywa się drogą elektroniczną na stronie:
http://rekrutacja.up.krakow.pl>>>
Na tej stronie znajdą Państwo również dokładne instrukcje dotyczące przebiegu rejestracji, oraz dokumentów, które należy osobiście złożyć w Instytucie, by zostać dopuszczonym do postępowania kwalifikacyjnego.

Termin składania dokumentów od 9 do 18 lipca 2018 r.

Dokumenty prosimy składać w sali 370 (ul. Podchorążych 2, Instytut Historii UP w Krakowie, trzecie piętro, od pn. do pt., w godzinach od 10.00 do 14.00)

Data ogłoszenia listy przyjętych – 19 lipca 2018 r.

Termin wpisu na studia od 20 do 23 lipca 2018 r.

Prosimy dokonać wpisu na studia w sali 370 (ul. Podchorążych 2, Instytut Historii UP w Krakowie, trzecie piętro, od pn. do pt., w godzinach od 10.00 do 14.00).

Termin ogłoszenia listy przyjętych z listy rezerwowej – 24 lipca 2018 r.

Termin wpisu na studia z listy rezerwowej od 25 do 26 lipca 2018 r.

Prosimy dokonać wpisu na studia z listy rezerwowej w sali 370  (ul. Podchorążych 2, Instytut Historii UP w Krakowie, w godzinach od 10.00 do 14.00).


Komisja Rekrutacyjna będzie pełnić dyżury od dnia 02 lipca 2018 r., w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 10.00-14.00 w sali 370 (ul. Podchorążych 2, Instytut Historii i Archiwistyki, III piętro).

Komisja rekrutacyjna

Przewodniczącym Komisji Rekrutacyjnej dla wszystkich rodzajów studiów
I i II stopnia uruchamianych w Instytucie Historii jest dr hab. prof. UP Krzysztof Polek.

Sekretarzem Komisji Rekrutacyjnej dla wszystkich rodzajów studiów
I i II stopnia uruchamianych w Instytucie Historii jest dr Dorota Żurek.

Członkami Komisji Rekrutacyjnej dla wszystkich rodzajów studiów
I i II stopnia uruchamianych w Instytucie Historii są: mgr Barbara Bielaszka – Podgórny, dr Magdalena Niedźwiedzka.

W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z procesem rekrutacji lub programami studiów, mogą Państwo skontaktować się z nami drogą elektroniczną, pisząc na adres email: rekrutih@up.krakow.pl
W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z procesem rekrutacji lub programami studiów, mogą Państwo skontaktować się z nami także drogą telefoniczną dzwoniąc pod numer telefonu (+48) 12 662 60 76
w godzinach pracy komisji rekrutacyjnej (pon-pt w godzinach 10.00-14.00)!

Informacje ogólne dla kandydatów:
1. Uchwała Senatu Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w sprawie zasad przyjęć na studia w roku akademickim 2018/2019 znajduje się tutaj>>>
2. Szczegółowa charakterystyka trybu działania Komisji Rekrutacyjnych
w naszej Uczelni jest dostępna tutaj>>>